dilluns, 22 d’octubre del 2018

Genial.ly, noves tecnologies aplicades a l'educació

Realment, me n'estic adonant que m'haig de posar al dia sobre les noves tecnologies aplicades a l'educació. Un sector que avança cada cop més ràpid i que m'està quedant una mica penjat...

La setmana passada vaig tenir la sort de conèixer, gràcies a una companya de l'escola, una eina molt potent que ens pot ser molt útil a les nostres classes. En descobrir-la no vaig dubtar-ho ni un segon: ho havia de compartir amb totes i tots vosaltres. S'anomena Genial.ly i com molt bé indica el seu nom és una eina genial!😊 Ofereix molts avantatges per a tots aquells docents que estiguin disposats a crear els seus propis materials educatius. 

Quines possibilitats ens ofereix aquesta pàgina web? la veritat és que tenim un ventall ben ampli d'opcions. Podem crear...
  • Presentacions interactives i ben divertides que s'allunyen del típic i avorrit Powerpoint.
  • Material didàctic. Des de rúbriques d'avaluació fins a unitats didàctiques. 
  • Imatges interactives.
  • Jocs de tots tipus, com per exemple, el qui és qui, veritat o mentida... (haig de reconèixer que aquest apartat és el que m'ha captivat!)
  • Quiz, jocs en el qual els jugadors han d'intentar respondre unes preguntes en concret. Es posa a prova el coneixement que tens sobre un tema en concret. 
  • Mapes.
  • Infografies.
  • I un llarg etcètera.
T'animo que hi entris i remenis, perquè quedaràs meravellat. És una eina molt intuïtiva i fàcil d'utilitzar. El que més m'agrada és que t'ofereix moltes plantilles, però amb la possibilitat de personalitzar-les. Per accedir-hi has de registrar-te i veuràs que hi ha opcions que per tenir-les has de pagar. Tanmateix, hi ha tantes opcions gratuïtes que no te les acabaràs! 

Aquí us deixo un petit tastet per aquells que encara no us hagi convençut... 


















I vosaltres, coneixeu algun programa interessant per crear el nostre propi material? 



Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Passatemps nadalencs

Hola!  Com van aquestes últimes setmanes? A nem força atrafegats preparant el festival de Nadal, l'amic invisible... entre moltes altr...