dimecres, 24 de gener del 2018

Els meus nombres i jo

Avui vull compartir amb vosaltres una fitxa que vaig crear pels infants de primer de primària que es titula "Els meus nombres i jo". 

Amb aquesta fitxa es pretén que els nens i nenes prenguin consciència que la seva vida està envoltada de nombres i que, per tant, els necessiten conèixer bé per poder entendre millor el seu voltant. Així doncs, una activitat prèvia a aquesta proposta, va ser sortir fora de l'escola amb una càmera en mà per a fotografiar tots els números que veiem al nostre pas: matrícules de cotxe, parades d'autobús, blocs de pisos, publicitats... un cop enregistrat tot el material que més ens va interessar, vam tornar a l'escola, vam imprimir les fotos i en vam crear un mural. 

Posteriorment vam fer la fitxa que us adjunto. En aquesta, els infants han de saber quantes persones viuen a casa seva, quantes dents han perdut, el dia del seu aniversari, el nombre de lletres del seu nom, el número de telèfon... fins i tot, es pot afegir informació, com per exemple, el número de peu que fan. 

Espero que en pugueu treure profit. Si voleu aconseguir la fitxa en PDF, feu clic a la imatge!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Passatemps nadalencs

Hola!  Com van aquestes últimes setmanes? A nem força atrafegats preparant el festival de Nadal, l'amic invisible... entre moltes altr...